Apteco

Apteco logo

apteco.nl

Bij Apteco zijn we gespecialiseerd in data-analyse en klantcommunicatie. Al meer dan 35 jaar ontwikkelen wij software waarmee we onze klanten helpen hun eigen data te gebruiken om hun multi-channel marketing boodschappen te personaliseren. Wereldwijd vertrouwen klanten uit verschillende sectoren op onze software voor hun marktbewerking. Allemaal willen ze maar een ding: een langdurige en winstgevende relatie opbouwen met hun doelgroep. Met meer dan veertig klanten in de goededoelensector hebben we een oplossing die ook goed aansluit op de behoeften van deze branche.


Onze software helpt klanten om datagedreven te werken en groeit met mee met de behoeften tijdens die reis. Afhankelijk van waar je staat kunnen we je helpen met:

  1. Samenbrengen van je donateursdata op een centrale plek, zodat jij een single donor view hebt.
  2. Vertellen wie je donateurs zijn en wie de beste zijn, zodat jij ze de aandacht kunt geven die past bij hun geefgedrag.
  3. Vertellen hoe je donateurs zich gedragen en waar ze van houden, zodat jij weet wanneer je ze het beste kunt benaderen en met welke boodschap.
  4. Voorstellen doen om hun gedrag beïnvloeden, zodat je ze kunt verleiden tot een structurele donatie of om giften te doen die aansluiten op hun unieke voorkeur.
  5. Voorspellen welk gedrag ze gaan vertonen, zodat jij weet wie misschien wel weggaat.

De software van Apteco is het startpunt voor de donor journey. Het is de data analist die voor jou het zware rekenwerk doet, je adviseert in welk segment een donateur moet vallen en aanbevelingen geeft voor te tonen content, of wat een volgende beste aanbieding zou kunnen zijn.

Binnen de software van Apteco worden deze inzichten en aanbevelingen visueel gepresenteerd in een interactief, gepersonaliseerd dashboard van waaruit jij direct een campagne kunt starten. Je kunt de door jou gekozen doelgroep een bericht versturen via verschillende kanalen zoals e-mail, SMS, sociale media of direct mail. De boodschap kan tijdens iedere stap van de donateursreis worden aangepast op basis van de interacties in eerdere stappen, om zo de effectiviteit van jouw campagnes te vergroten.

Wij helpen jou de donateur centraal te zetten binnen jouw organisatie. Succes gegarandeerd, zoals de gebruikersverhalen van het WWF UK, English Heritage, Teenage Cancer Trust en anderen laten zien.

Lees ook onze e-Guide: Zo analyseer je met succes de donateursjourney.