Eudonet

logo-stb-30jaar

www.eudonetstb.nl

Donateurs en vrijwilligers boeien en binden door waarde toe te voegen

In de praktijk combineer je als fondsenwerver uiteenlopende rollen op strategisch, tactisch en uitvoerend niveau. Een hele uitdaging in onze complexe, dynamische en digitale wereld. Je wilt vrijwilligers en donateurs goed leren kennen zodat je relevant met ze communiceert en ze echt raakt.

Stap voor stap bouw je een relatie op. Maar de ene stap leidt niet automatisch tot de volgende. Sommige fases worden overgeslagen. Er zijn tot 12 contactmomenten nodig voordat een onbekende een eerste donatie doet! Traditionele kanalen (DM, Telemarketing) kosten tot wel tot €5 per contactmoment.

Het goede nieuws is: digitale communicatie is goedkoper (1 cent per contactmoment), kan op grote schaal en in elke stap van de klantreis worden gedaan en voelt persoonlijker. Met digitale kanalen bouw je aan betere relaties. Maar je hebt wél de juiste data en tools nodig.

360 graden zicht op stakeholders

Stb Goede Doelen helpt je hiermee vanuit een geintegreerd systeem. Dankzij deze tool koppel je mensen, processen en data met elkaar. Wet- en regelgeving, marketinginzichten, IT kennis, updates van fondsenwerving, zijn verwerkt in deze software. Hiermee heb je een instrument in handen voor succesvolle fondsenwerving; vandaag én morgen.


De basis van Stb Goede Doelen is een CRM-systeem met functies speciaal voor goede doelen. Verschillende afdelingen worden hiermee ondersteund. Door zoveel mogelijk activiteiten in een softwaresysteem te verbinden krijg je overzicht en stel je stakeholders centraal.

Bepaal zelf wat je nodig hebt.

Naast de CRM-basis bepaal je zelf met modules welke functionaliteiten voor jouw organisatie nodig zijn. Zo stel je een pakket met passende modules samen. Hierdoor groeit de software mee met jouw behoeften en betaal je nooit voor software die je niet gebruikt.

Elk type donateur vraagt een ander niveau van aandacht, het hele proces van de giftenadministratie is binnen Stb Goede Doelen goed georganiseerd. Incidentele giften, langlopende toezeggingen, grote schenkingen, inkomsten vanuit collecten, responsverwerking van QR-betalingen, automatische incasso’s, alles wordt geregistreerd en eventueel gekoppeld aan een vervolgactie.

Door geefgedrag te koppelen aan bestedingsdoelen – op themaniveau of op concrete bestedingsprojecten – kan je resultaten van projecten weer communiceren naar je donateurs. Zo heb je altijd inzicht in welke campagne tot welke donatie heeft geleid, en weet de donateur goed wat er met zijn donatie is gebeurd!

Wat drijft ons?

Eudonet Stb volgt al 30 jaar de idealen en ambities van goede doelen. Met onze oplossingen helpen wij organisaties zoals KWF, Nierstichting en Spierfonds. Onze productontwikkeling wordt gestuurd door gebruikers, aangevuld met onze gedrevenheid voor vernieuwing en ons vak. Hierdoor begrijpen wij hoe je werkt en wat je daarbij nodig hebt.

Als onderdeel van de Eudonet groep, een internationale softwareorganisatie gericht op goede doelen, helpen wij dagelijks met een team van 200 medewerkers, waarvan 40 in Nederland, ruim 1400 klanten hun doelstellingen te bereiken. Eudonet heeft vestigingen in Nederland, Frankrijk, het VK, Canada en België.

Meer weten over Stb Goede Doelen?

Neem vrijblijvend contact met ons op:

eudonetstbqrEUDONET STB 
De molen 100 
3995 AX Houten 
Tel: 030- 63 43 000 
WWW.EUDONETSTB.NL