Data Inside

Logo - Data Inside

www.datainside.nl

Waar loop jij tegen aan? Onze klanten willen bijvoorbeeld: selecties optimaliseren om budgetten zo rendabel mogelijk te investeren, goud in hun database vinden, verstandig reactiveren of een profiel aan een lead hangen terwijl er nog geen geefgedrag is. En natuurlijk willen ze zien hoe donateurs door segmenten schuiven, wat de impact van campagnes en testen zijn, hoe kanalen presteren en signalen krijgen als major donors dreigen uit te stromen. Of ze willen hun F2F kanaal en instroom zo goed als mogelijk managen en het verval minimaliseren. Ze vragen ook om clusteranalyses, look-a-likes en om helpende handen bij migratie, dataschoning en strategisch advies. Ook vragen klanten om profielen van (groepen van) hun donateurs en advies over welke communicatiestijl past bij welk profiel. Dit is zo maar een greep van concrete vragen  in de afgelopen periode.

Onze dashboards (waar inmiddels > 3.000 uur ontwikkeling in zit over de afgelopen vijf jaar) zijn uniek in de markt. We hebben naast fondsenwervende kennis specialismen opgebouwd op gebied van PowerBi, responsmodellen en andere voorspellingsmodellen. We ondersteunen bij DM en TM campagnes door bijvoorbeeld selecties te maken. We werken voor meer dan veertig goede doelen en iedere kwartaal komen daar klanten bij. We werken met een team van: En met onze 12 medewerkers, 4 zzp-adviseurs en 5 kennispartners. Wil je meer weten, mail frank@datainside.nl of Arne@datainside.nl en we horen graag waar jij behoefte aan hebt.