Mindwize

Logo Mindwizemindwize.nl

“Meaningful growth takes time, thought, and energy.”

Een goede relatie met je donateurs is belangrijker dan ooit 

Wat inspireert donateurs? Hoe zet je fondsenwervingscampagnes op die je donateurs betrokken houden? Hoe haal je geld op? Mindwize combineert kennis, ervaring en data om goede doelen te helpen meer goed te doen in de wereld. Al jarenlang is Mindwize sponsor van het Vakblad fondsenwerving.

Al meer dan dertig jaar helpen wij goede doelen om te groeien door meer donaties te werven en betere relaties met hun donateurs op te bouwen. We weten wat werkt en wat nodig is om het geld op te halen voor de missie van onze klanten. De basis voor onze strategie is altijd een grondige analyse van de data van de klant. Ons medium is direct respons marketing, cross-mediaal ingezet. Omdat dat werkt.

Direct respons is nog even krachtig als dertig jaar geleden

Maar donateurs van nu verwachten meer terug voor een donatie. Daarom werken we met de methode vragen-bedanken-rapporteren-herhalen om relaties met donateurs te bouwen. We passen de nieuwste inzichten in neuromarketing en psychologie toe om donateurs te motiveren om te blijven geven.

Daarnaast staat er een grote verschuiving voor de deur. De komende jaren gaat het vermogen van veel babyboomers naar hun kinderen en kleinkinderen. Dat biedt mooie kansen voor je nalatenschapsstrategie. Maar dan moet je daar wel serieus en gestructureerd mee aan de slag.

Samen met een stichting bouwen we aan een langetermijnvisie

We zien echt het effect van de kracht en passie van de stichting in combinatie met onze kennis en ervaring. Op basis van een data-analyse bouwen we samen met de klant aan een meerjarenstrategie om donateurs te vinden en te binden. Zodat de impact van de stichting groeit.

Een mooi voorbeeld is onze relatie met Amref Flying Doctors. Sinds 2005 werken we intensief samen om hun donateursbestand te laten groeien via direct mail, telemarketing en online. En met succes. In vijftien jaar tijd is Amref Flying Doctors gegroeid naar ruim 110.000 donateurs. 

Ga naar mindwize.nl/fondsenwervingskennis/ voor gratis fondsenwervingskennis op het gebied van werven en binden van donateurs. Download bijvoorbeeld het whitepaper ‘Mystery-onderzoek effectieve nalatenschapscommunicatie’.

Wil jij tips om effectiever fondsen te werven? 

Schrijf je dan in voor onze e-mail nieuwsbrief en ontvang elke maand whitepapers over onderzoek, uitnodigingen voor evenementen, gratis webinars en inspirerende campagnes.

Wij begrijpen jouw doel!

En wij helpen je graag. Neem vrijblijvend contact met ons op. Grote kans dat we je kunnen helpen met je uitdaging. Zodat jij meer fondsen kunt werven in minder tijd.